۱۳۹۹ دی ۲۰, شنبه

ثبت شرکت در ترکیه

 

ثبت شرکت در ترکیه؛ هزینه ها, شرایط و مراحل


ثبت شرکت در ترکیه و صفر تا صد مراحل آن برای اتباع خارجی که قصد سرمایه گذاری در ترکیه را دارند دانستنش ضروری می باشد. شما به عنوان تبعه یک کشور دیگر در ترکیه در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کار و فعالیت های تجاری در ترکیه به مانند باز کردن رستوران، باز کردن آرایشگاه، راه اندازی تولیدی و … دارید لازم هست تا قبل از انجام هر گونه اقدامی در ابتدا مراحل و هزینه ثبت شرکت در ترکیه را بدانید سپس نسبت به این کار اقدام نمایید.

البته ثبت شرکت در کشور ترکیه با ایران کاملا متفاوت می باشد یعنی در واقع شما دارای مسئولیت های قانونی بیشتری در ترکیه هستید به خصوص در زمانی که بخواهید نسبت به انحلال شرکت ایجاد شده اقدام نماید به راحتی این امر ممکن نمی باشد و دارای مراحل قانونی پیچیده تری می باشد.


ثبت شرکت در ترکیه

اطلاع داشتن از قوانین تجارت ترکیه و قانون سرمایه گذاران خارجی برای فردی که به دنبال تاسیس شرکت می باشد ضروری است. در کنار مزایای ثبت شرکت در کشور ترکیه لازم است تا تا شما با معایب آن نیز آشنا باشید. در برخی موارد و تحت شرایطی خاص به دنبال باز کردن یک شرکت در این کشور می توانید نسبت به درخواست اقامت خود و خانواده تان هم زمان با خود اقدام نمایید. قرار داشتن ترکیه در بین کشورهایی که اقتصاد پویا و رو به رشد دارند این کشور را به مکانی برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی تبدیل کرده است.

به طوری که بر اساس آمار اقتصاد ترکیه در بین ۲۰ اقتصاد برتر دنیا قرار دارد. اگر به دنبال مهاجرت به ترکیه هستید باید بدانید که جای امنی را از نظر سرمایه گذاری انتخاب کرده اید. حمایت دولت ترکیه از سرمایه گذاران خارجی و اعطاء کردن تسهیلات مناسب و در بسیاری از زمینه ها کاهش دادن مالیات سرمایه گذاران خارجی می تواند زمینه ی مناسبی را برای سرمایه گذاری اتباع خارجی در ترکیه فراهم نماید.

ثبت شرکت در ترکیه : https://www.aloapply.com/zero-to-100-companies-registered-in-turkey/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر