۱۳۹۹ بهمن ۱۱, شنبه

نماشویی ساختمان چیست ؟

 

نماشویی ساختمان با طناب :

آیا تا به حال اسم نماشویی ساختمان با طناب را شنیده اید ؟

آیا تا به حال برای نماشویی ساختمان از کار در ارتفاع استفاده کرده اید ؟

آیا تا به حال با کار در ارتفاع و دیگر خدمات کار در ارتفاع با طناب مثل پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب  آشنا شده اید ؟

در این متن قصد دارم که شما را با نماشویی ساختمان و نماشویی ساختمان با طناب به وسیله کاردرارتفاع آشنا کنم به همین دلیل با این سوال شروع میکنم نماشویی ساختمان چیست ؟

نماشویی با طناب به وسیله کار در ارتفاع چگونه است؟

نماشویی ساختمان چیست ؟

نماشویی ساختمان به شستشوی ساختمان گفته می شود . در دوران قدیم نماشویی ساختمان ها به وسیله بستن داربست در حوزه کار در ارتفاع انجام می شد . اما بسیار سخت و زمان گیر بود . به همین دلیل با گذشت زمان راه جدیدی کاردرارتفاع برای نماشویی ساختمان یعنی نماشویی ساختمان با طناب اختراع کرد .

نماشویی ساختمان با طناب در حوزه کاردرارتفاع با وسایل بسیار عالی و مواد شوینده ای انجام می شود. که قدرت شستشوی بسیار بالایی دارند .و می توانند باعث ااز بین رفتن جرم ها و کثیفی هر نوع نمایی شوند .

برای نماشویی ساختمان با طناب در حوزه کار در ارتفاع فرقی نمی کند که جنس نما چیست ؟ یا سنگ نما در چه حالتی قرار دارند ؟ و به چه شکل هستند ؟ نماشویی ساختمان با طناب در حوزه کار در ارتفاع به راحتی می تواند برای هر نوع سنگ نمایی به کار برود و نماشویی را در ارتفاع های بسیار زیاد هم انجام دهد . در واقع اصل کار در ارتفاع نیز همین است . برای کارهایی مانند نماشویی ساختمان با طناب یا پیچ و رولپلاک نما با طناب و راپل کار و… مورد استفاده قرار می گیرد . که در ارتفاع بیشتر از دو متر هستند . حال ممکن است این کار در ارتفاع یا نماشویی ساختمان با طناب برای نمایی با ارتفاع 20 متر یا حتی 40 متر و بیشتر باشد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر